Jump to content
Instructions on joining the Members Only Forum

Recommended Posts

JUST TO BRING MY REGULARS AND HOPEFULLY NEW GUESTS THERE ARE A FEW CHANGES AT SKYTOP. WE HAVE ADDED ON A NEW BAR WHERE THE GIRLS ARE THERE TO SERVE YOU AND NOT HASSLE YOU INTO GOING WITH THEM. SO IF IT IS A QUIET BEER OR A LADY YOU DESIRE OR SIT BACK AND WATCH SPORT ON THE WIDE SCREEN TV THEN COME ON DOWN AND HOPEFULLY ENJOY. INSIDE WE NOW HAVE CABLE INTERNET ACCESS IN ALL ROOMS EXCEPT THE b400 NON AIRCON ROOM. WE ALSO WILL BE INSTALLING INTERNET COMPUTERS IN SELECTED ROOM FOR USE WITH NO CHARGE FOR USEAGE. WE WILL HOWEVER BE CLOSING THE ACCESS AT CLOSING TIME AT 1AM. IF YOU NEED AFTER THIS TIME TO WATCH THE STOCK MARKETS OR WHATEVER THERE WILL BE A CHARGE TO KEEP IT ONLINE ALL NIGHT. DOWNSTAIRS IN THE INTERNET CAFE I HAVE REDUCED THE COST OF INTERNET DOWN TO B30 FOR A FULL HOUR. SO FROM 1MINUTE TO 30 MIN THE STANDARD 1MIN=B1 THEN FROM 30MIN-1HOUR IS FREE. DURING THE LOW SEASON FROM 31MARCH TO 31OCTOBER THERE WILL BE GOOD ROOM DISCOUNTS IF YOU MENTION THIS ENTRY AND THE FLB BAR. TO ALL NEWBIES, I ALWAYS OFFER MY PATTAYA BAR TRIP WHICH STARTS AT THE FLB BAR AND IF YOU DONT FIND WHAT YOU WANT THERE WE MOVE ON TO MANY GOGOS. SO ON ARRIVAL JUST ASK TO SEE ME ( PETE ) AND I WILL GET YOU ORGANIZED. IF YOU ARE ARRIVING OR LEAVING IN THE DEAD OF NIGHT JUST LET US KNOW AND WE WILL BE THERE TO GREET OR FAREWELL YOU.

• 2 weeks later...

Interesting. I will at the least drop in and have a look for my next trip. I pass by the place often enough but have to say that all the flack that has been generated in the past has put a bit of a damper on the place for me.

Good stuff Pete. Major difference between your posts and Big Ds. No spam. No one arriving expecting it to be just out the wrapper, builders just finished. Good internet price and a room at 400bht for budget concious. Hope you do well.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...